Известие

Collapse
No announcement yet.

"Паткане", когато е студена

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    здравейте

    И аз както може би повечето от форума имам тъй наречената "детска болест на инжекциона".
    При мен са абсолютно същтите симптоми както при колегите които споделяха мнението си по тази тема,аз не съм сменял нито дебитомер нито ламбда сонда...но ми е направило впечетление че в момента на гърмежа една гумичка се обръща,която се намира (алфа 145 1.3 боксер) поне на мен,на тръбата която отива към въздушния филтър(моята е за смяна и е напукана)
    Така че мисля че това може да се има в предвид втази тема.

    Comment


    • #62
      наистина просто я изчакай 4-5 мин. и смятай че няма6 проблеми!!! аз го имам същия проблем и за съжаление чакам.
      ALFA 146 1.4 ts. 2000г. черна перла

      Comment


      • #63
        И защо всички тръгвате да ги ръчкате тези коли на студен двигател и после проблеми ви и злизат, ей това не го разбирам. Ми то си има работна температура. Особенно сега като е по-студено - ключа и газ до ламарина. Не само ще трака, ами и разхода ви ще е "приказка", пък и ги карайте на по 5-6 км разстояние. Нищо не ви пречи, както беше писал Нено в началода, да поизчакате малко да падне под 1000 оборота и готово. Покарайте да вдигне 60 градуса и сте вие.
        Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

        Comment

        Working...
        X